Välkommen mitt herr- och damskap

Välkommen mitt herr- och damskap
Skratta eller gråta, nu kör vi

lördag 12 februari 2011

Min visit pa Phi Phi

Japp. Sa har man varit ett par dagar pa phi phi da ! :D
Har hunnit hant en heeel del.

Traffade annica lundgren, och anna o lotta forsta dagen da jag var sjalv har pa on, och sa gick jag ut med dom. Dagen efter sa kom grabbarna. Vi har val ja, varit ute varje dag sen dess.
Var dock nykter igar for jag orkade inte med.
I forrgarnatt efter klubbarna o krogen hade stangt sa var klockan "bara" halv tva, och sa var det jag och annica kvar vid stranden. Fick for mig att jag skulle tatuera mig da.

Sa nu har jag gjort ytterligare nagra stjarnor pa underarmen som gar snett runt, med bambu.
Mkt rutinerat utav mig . Blev valdigt najs faktiskt . Kickass!

Kommer dra ner till Koh lipe med nagra utav ganget pa mandagmorgon, och sa blir vi val dar till nasta sondag da jag och lilja drar till Brisbane, Australien. SA GOTT JAVLA MOS!
Ska fan ta over Yrlas lagenhet, som ligger pa 23e vaningen, Pool. Jag och lilja far varsin dubbelsang . Kan inte klaga direkt mycket. Ligger mitt i hela smeten och tva gator ifran huvudgatan. som Storgatan hemma i svallet skulle man kunna saga.

Men nu ska jag kaka upp mina nudlar och vila en stund. Ikvall blire aka av for imorgon drar tom och dom till koh phangan for full moon. Ar inte ett dugg avundsjuk pa dom. Dom kommer festa i en vecka till konstant. Usch. Vi andra drar till en Paradiso istallet vi. Har inga bilder fran Phi phi, men Kommer val ta lite mera nere pa Koh Lipe. Lite finare dar ocksa!

Men tank inte pa oss! vi har helt javla underbart :D
Hej pa er!

1 kommentar:

  1. uppdatera oftare & fler bilder :) Hoppas ni har det underbart!

    SvaraRadera