Välkommen mitt herr- och damskap

Välkommen mitt herr- och damskap
Skratta eller gråta, nu kör vi

lördag 19 februari 2011

"Det där godiset, det får man inte gratis. "

Citat från Danne, som uppenbarade sig med många nya quotes om och om igen. Veckan på Koh Lipe var helt underbar. Chillade runt mestadels hela dagarna och käkade god mat på kvällen. Lirat lite volleyboll o kastat freesbee. Man briljerade i vanlig ordning, eller??
Har lovat att vi ska bli bättre på att lägga upp lite mer bilder, så jag och lilja satt igår och valde ut några stycken. Igår lämnade även Cribbe, Mickan, Danne, och Gullbo oss för att åka ner till Singapore. Det vart mycket känsligt. Jag bröt ihop totalt. Tror jag verkligen insåg då hur länge jag ska vara borta från alla. Vet att det kommer bli fantastiskt men ändå.. Man är ju liiite avundsjuk för det är ju kickass där. Fast man ska ju inte direkt klaga själv.
Så vi fick byta boende. Först bodde vi på Sunrise beach hette det, och igår så hamnade vi på den stora stranden, Pattaya beach. Längst uppe i träden. Sjuuk utsikt över allt så det var inte helt fel det heller. Fanns en stor madrass/säng som vi slängde ut på våran veranda och där satt vi ett bra tag.

Väl i Phuket har vi bokat boende. Horområdet tydligen också, Patong. Najs...
Men det ska vara ett bra hostel och vi ska slagga där en natt så att det blir inte så farligt ändå tror jag. Imorgon ska jag gå och färga min utväxt som är katastrofal och färga ögonbrynen. Mycket viktigt. Vi är så sjuuukt pepp inför Australien nu så det finns inte. Vi ska träffade upp Yrla och hennes vän i Brisbane, där vi ska leta boende o massa massa jobb.
I skrivande stund sitter jag på bussen påväg till Phuket. Lilja "dunar" bredvid mig. Trött människa. Men bilder komma skall och så berättar jag mera hur läskigt Patong är.

Och har preciiiis kommit fram till rummet. :) väldigt bra standard må jag säga. nu ska jag försöka slänga upp lite bilder också :)

1 kommentar:

  1. Äntligen en update!!! Saknar dig som du redan vet. Gick förbi din mamma härrom veckan och tänkte ge henne en kram men hon var inte hemma, bara micke.
    Ni verkar ha det bra och jag är sjukligt avundsjuk! Men hänger inte med om boendet i brisbane?! Fått för mig att du skrivit att ni skulle bo i yrlas lägenhet?
    PUSS!!

    SvaraRadera