Välkommen mitt herr- och damskap

Välkommen mitt herr- och damskap
Skratta eller gråta, nu kör vi

måndag 31 januari 2011

Nu kör vi

Ja, Nu är vi äntligen påväg. På tåget. Till arlanda.
Vad kommer att skeeee?

15.00 lyfter planet. Planet mot Bangkok.
Landar 10.00 thaitid.
20 februari åker jag och lilja till Brisbane. Där får vi se om vi får gå o köpa en gummibåt då. Men Yrla har hyllat bb(brisbane alltså), och säger att allt är som vanligt. Man är inte så drabbad som man kan tänka sig.

Grabbarna sitter o är måttligt roade. Jag sitter som Mr burns o bara gnider händerna medan dom.. Ja. vad gör dom? Men vi är pepp. Mkt pepp!!

Bilder ja. Jag vet inte ens hur man gör. Det kommer väl framöver. Kanske i mitt nästa coola inlägg.
Hur gör djur? Jag är redan uttråkad o vet inte vad ja ska skriva. Kanske för ja inte har något att skriva. Ännu. Men de kommer. Det kommer komma fantastiska saker.

Kärlek till er där hemma! Sådär ja. Nu har man det sagt också.
(ska man inte skriva sånt i sin blogg?)
Men ni kommer inte få se någon toalettbild eller spegelbild på mig själv.

Vi hörs på! (nu ska jag lyssna på pop dat pussy) Läskig låt.

2 kommentarer:

  1. Tänkte ringa och säga "hej då" en sista gång, men lät bli för jag skulle bara bli så blödig! Jag hoppas du kommer ha den bästa tiden i ditt liv och att du sen inser att det är i Sverige du vill bo. Vi får skype'a någon gång när du har tid, hälsa grabbarna. PUSSPUSSPUSSPUSS,

    SvaraRadera
  2. Haha.. Första raderna e skrivna!! Jihooo, min syster ha skaffat sig en blogg!! Jeeeej!! :-D
    Kommer följa den dagligen, så bäst för dig att du uppdaterar den lite nu o då.
    Antar att de komma bli dagar då du har supermycke o skriva om o sen blir de väl dagar man bara inte orkar.. Men jag ska följa som sagt!! (tror dock att de kan bli rätt så roliga pics i din blogg) :-O
    Ni komma få de sååå bra gums! Så glad att du tar dig iväg!!
    Massa kraaam o sköt om er!! Pöss Pöss

    SvaraRadera